reklama

Upratovanie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zatvorím oči, telo bezvládne padá od únavy, 
nehybne ležím vo vani, prúd vody mi masíruje svaly, 
myseľ však tvrdohlavo ignoruje fakt,
že zotrvať chcem v tomto stave,
vnútorný hlas pošepne mi: nastal čas upratať si v hlave.

Hudba od Pearl Jam dodala mi odvahu vysypať zbierku myšlienok na zaprášenú podlahu.
 
Neslušné chytro odnesiem a zamknem do skladu a 
depresívne spálim v krbe nech nekazia mi náladu.
Myšlienky na lásku spojím do obrázku, 
následne uložím ich opatrne do skrine,
sú to vzácne klenoty patria mojej rodine. 
Tvrdohlavé bez váhania vyradím ku odpadu, 
v spolupráci so srdcom zmením ich od základu.
Smutné utopiť chcem v hliehu, 
veselé hneď vrátim do obehu.
Sebecké roztrhám a hodím do vody,
prinášajú ľuďom iba hnev a nezhody.
Agresívne zakopem ešte dnes na záhrade, 
ráno budú zaručene v počiatočnom rozklade.
Trápne šmarím do krabice a odnesiem do pivnice.
Hriešne vo mne vyvolali mučivú dilemu, 
preto som ich vymazala po jednom zo systému.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na zajtrajšie popoludnie naplánujem obhliadku,
s návodom na dosiahnutie luxusného poriadku.

Slávka Petruščáková

Slávka Petruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto mi raz daroval škatuľu plnú temnoty. Trvalo mi roky, kým som pochopila že to tiež bol dar. Mary Oliver Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu