reklama

Jar

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Za úsvitu vykúpem sa v rannej rose,
chcem zmyť z nočnej mory pot,
sekerou ma rozsekala,
na popravu mojej vášne použila drôt.

Behám nahá v tichej kráse,
dážď je poslom čistoty, 
nôtim vôňu jarných kvetov,
srdce smädné plné túžby, 
tajná schránka dobroty.

Zahalím si tvár stuhou dúhy vzdialenej,
odejem si nehu lesov z lístia stromov stvorenej.

Teplý vánok pohladí mi vrásky,
vo vlasoch zbierka motýľov,
bosou nohou dotýkam sa lásky,
som sama sebe Bohyňou.

Som dcérou slnka a dieťa anjelov,
som tulák spiaci v stodole,
som cudzinkou v rodnej zemi
a bosorkou na bôle.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď obkľúčim sa temnou nocou,
zver zavíja v rozpakoch, 
avšak nebojím sa, 
luna ratuje ma,
vzlietnem,
spávam v oblakoch.

Slávka Petruščáková

Slávka Petruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto mi raz daroval škatuľu plnú temnoty. Trvalo mi roky, kým som pochopila že to tiež bol dar. Mary Oliver Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu