reklama

Leto

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo sa Ti páčim?
Preto? 
Pretože je leto? 
Lebo mám opálené telo? 
Natriem ho na bielo.

Pozývaš ma do kina? 
Nie? 
Nevadí, dnes postačí aj zmrzlina. 

Nenos mi kvety, netreba,
odložíme prachy na chleba.
Budeme si šťastne žit, 
žiť, nie živoriť!

Prídem v tramkách, nevadí? 
Ak sa za mňa budeš hanbiť, ukryjem sa v papradí. 

Tak ja idem.
Aj v daždi tam budem čakať, 
keď neprídeš, aspoň nik neuvidí ma plakať.

Od zajtra už žiadne citové vraždy,
ľúbim Ťa a chcem s Tebou žiť navždy.

Slávka Petruščáková

Slávka Petruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto mi raz daroval škatuľu plnú temnoty. Trvalo mi roky, kým som pochopila že to tiež bol dar. Mary Oliver Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu