reklama

Poprava

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Postavte ma na hranicu­!
Som skazený živočích, 
potupa ľudu čo stáročia prežíva,
upáľte ma zaživa!

Srdce roztrhal mi z lásky, 
vraj môj trest za nevďačnosť,
topiac sa vo vlastnom hneve, 
ku dnu klesám - Vám pre radosť.

Zastreľte ma!
Postavte ma do plynovej komory,
utopte ma v prvej studni, keď Vás povedomie nebolí.

Zaslúžim si tohto sveta najkrutejší trest,
odkryla som ľúbosť tam, kde zrodil sa hriech.

Slávka Petruščáková

Slávka Petruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto mi raz daroval škatuľu plnú temnoty. Trvalo mi roky, kým som pochopila že to tiež bol dar. Mary Oliver Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu