reklama

Ticho

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak by dušu Tvoju poslali na analýzu,
možno pochopila by som význam tajných prianí 
a v slovníku cudzích slov našla odpoveď na otázku:
Prečo spolu sme a cítime sa sami?

Ak moje myšlienky čítať by si smel, 
možno pozabudol by si na nepriateľov 
a v ústrety čiernej noci chránil ma svojím telom.

Ak by Tá vášeň k Tebe silu mala preskočiť Ťa 
a doplávať na druhý breh,
možno príliv uhasil by vo mne plameň ktorého už v Tebe niet.

Slávka Petruščáková

Slávka Petruščáková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto mi raz daroval škatuľu plnú temnoty. Trvalo mi roky, kým som pochopila že to tiež bol dar. Mary Oliver Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu